انتشارات آشتی

خرید بک لینک
وصف توای در دهان من زبان ای در زبان من عیان ای در مزامیرم سخن ای درتصاویرم جهان تو افتاب سر کشی ما را به هر سو میکشی گه راز دار چشمه یی گه راهبان دوستان پیدا زپیدا امدی از نطفه با ما امدی من از تو میگردد چو من ما از تو میگرد نشان دریای نور ما تویی وصف غرور ما تویی راه عبور ما تویی انتشارات آشتی...

ما را در سایت انتشارات آشتی دنبال می‌کنید

برچسب: فریدون فرخزاد,فریدون فرخزاد ویکی صدا,فریدون فرخزاد آشیانه,فریدون فرخزاد youtube,فریدون فرخزاد دل زارم,فریدون فرخزاد و سعید محمدی,فریدون فرخزاد و نوش افرین,فریدون فرخزاد یوتیوب,فریدون فرخزاد شب بود,فریدون فرخزاد سفر, نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:45

ما مرده به دنیا میآییم. مدتهاست که دیگر نسلهای ما از پشت پدران و از رحم مادرانی زنده به دنیا نیامدهاند…دانستن این معنا حتی برایمان دلچسب است، لذت میبریم که چنین هستیم؛ ما ساختگی و تصنعی هستیم و دائما نیز بر این تصنعیبودن افزوده میشود. مدتهاست که به آن خو کردهایم. به گمانم به زودی بر آن خواهیم شد تا ترتیبی بدهیم که به صورت اندیشه محض متولد شویم. داستایوسکی

در ادامه...

انتشارات آشتی...

ما را در سایت انتشارات آشتی دنبال می‌کنید

برچسب: زندگینامه وحید مرادی,زندگینامه ولی حجازی,زندگینامه ولادیمیر پوتین,زندگینامه والت دیزنی,زندگینامه وین دیزل,زندگی نامه کامران و هومن,زندگینامه بهروز وثوقی,زندگینامه پوریای ولی, نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:45

جعفر صابری/قانون گریزی قانون گریزی در قسمتی از داستان شازده کوچولوآنتوان دو سن اگزوپری سلطانی که حاکم یک سیاره است رو به شاهزاده کوچولو میگوید :یک حاکم نباید دستوری بدهد که مردمش آن را نادیده بگیرند و قانون شکنی کنند ...همواره بعنوان یک شهر وند که سعی میکند قوانین را رعایت کند در حیرت هستم که چرا بیشتر وقت ها مردم بخصوص هموطنانم قانون شکنی میکنند ،وقتی ناچار میشوم به هر دلیلی از شبکه های ممنوع اجتماعی مانند فیسبوک یا تویتر با کمک فیلتر شکن استفاده کنم نوعی شرمندگی و عرق خجالت برپیشانیم می نشیند و حس یک انسان خطا کار را دارم ،وقتی برای چند دقیقه که روی موتور هستم کلاه ایمنی نمی گذارم از این رفتارم شرمنده میشوم وساعت ها بعدش هم از خودم بدم می آید نه اینکه من خیلی خوب هستم و بطور کل رفتارم خلاف نیست اما بعضی وقت ها شرمنده میشوم ،وقتی می بینم هموطن عزیزی به سادگی یک طرفه را می رود و یا وارد خط ویژه میشود و یا ورود ممنوع می آید و یا ...هزاران خلاف دیگر ،حیران میشوم و بعد که می بینم میشود بعضی خلاف ها را خرید می اندیشم، پس این کار که دیگر خلاف نیست ،حیرانم چگونه زن خارجی به کشورم انتشارات آشتی...

ما را در سایت انتشارات آشتی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:45

صفحه بندی